Az útvonaltervező megőrült

Miután megkérdeztem tőle, hogyan jutok innen a Frangepán utcába, a következőt válaszolta. Legelőször a hármas metróra szálljak fel a Ferenc körúti megállónál, amivel menjek el Kőbánya-Kispestig. Ott szálljak vonatra, amivel menjek el a Nyugatiig, majd onnan sétáljak 50 percet.

Ezek után megnéztem ugyanezen útvonaltervező Budapest térképét, és a következőt láttam: a Frangepán utca a hármas metró Forgách utcai megállójától mintegy 3 perc sétára található.

Megjegyzések

  1. Úgy volt vele a tervező, hogy a gyönyörű hóesésben biztosan jólesik a séta :)

    VálaszTörlés
  2. Látod, erre nem is gondoltam, pedig tök logikus :)

    VálaszTörlés
  3. ha időben olvastam volna a bejegyzésed,szóltam volna, h hármas metró - lehel - villamos - frangepán. :) sarkon kodolányi, túl oldalt pedig kínai. :) de lemaradtam :(

    VálaszTörlés
  4. Végül nem mentem, lemondta a könyvelő :) Én térkép alapján azt néztem, hogy a Forgáchtól simán odasétálok. De ez a villamos sem rossz ötlet :) És nem is tudtam, hogy arra van a Kodolányi!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai