Szívás

Munkából hazafelé jövet vettem két szem paradicsomot, két szem TV paprikát meg egy kígyóuborkát. Itthon aztán egy órás program keretében eltakarítottam a konyhából a tegnap kialakult csatateret, majd felcsapkodtam a zöldséget plusz három szelet párizsit, összeöntöttem, megsóztam, összekevertem, tettem rá egy kis kefírt, majd üdvözült fejjel leültem vacsorázni. A második falaton nyammogtam vígan, amikor egyszer csak azt éreztem, dől a fülemen a füst, és kigyulladt a szám. Először nem is értettem, mi a fene van, aztán rájöttem: az egyik paprika erős volt. Így történt, hogy a 6 után ehetős kaját 6 után nem ehetőssé tettem három szelet kenyérrel. Másként nem éltem volna túl ezt a vacsorát, kidobni viszont nem akartam a salátát, mert szeretem, és kaját amúgy sem dobunk ki, ha nem muszáj. De azért annak a zöldségesnek is a nénikéjét, amelyik vegyesen tárol TV paprika felirat alatt TV paprikát meg csípőset...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai