Beszélgetés

Békésen olvasgattam Zsákos Bilbó kalandjait a villamoson, leszálltam a megfelelő megállónál, besétáltam az irodaházba 8 előtt 10 perccel, megkaptam a belépőkártyát, majd odaállt elém egy pasi, akit még életemben nem láttam, és a következőt mondta:

- Azt hittem, még nem szállsz le.

Hát, erre nem tudtam mit mondani. Mondtam volna, hogy "de leszálltam"? Azt úgyis látja. A végén azért kikaptam a recepciós sráctól. Mint egy csekély értelmű medvebocsnak, úgy mondta szépen, tagoltan:

- Nyilván egy villamossal jöttetek, és azt hitte, hogy nem szállsz le.

Ekkor már kénytelen voltam valamit mondani, úgyhogy elsütöttem a rendkívül idióta "de leszálltam" mondatot, majd bemenekültem a liftbe.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai