Shrek a vége, fuss el véle

Megnéztük ezt is.

Az előzetesek közben megállapítottuk, hogy mostanában normális filmet már nem gyártanak. Három filmet is hirdettek, volt köztük a Kutyák és macskák, Az őrzők meg a Narnia legújabb része. Ja, meg valami Levegőhajlító vagy mi, akkor az már négy. Egyik gagyibbnak tűnik, mint a másik. A Narnia mondjuk érdekel, de hogy nem szinkronosan fogom megnézni, az már most biztos, de az is lehet, hogy nem nézem meg sehogy, hanem majd egyszer, amikor már elolvastam a felhalmozódott könyveimet, megveszem a könyvsorozatot, aztán elolvasom.

A Shrek 4 nem volt jó, egyikünknek sem tetszett. Nem nagyon vannak benne poénok, a sztori kicsit erőltetett, valamint durva logikátlanságok vannak a végén. Persze a rózsaszín masnis, 30 kilós Kandúr aranyos, de kb. ennyi. Sajnálom, főleg azért, mert már a harmadik rész sem tetszett. Ráadásul az előbb kerestem képet a filmből, véletlenül melléütöttem, így arra kerestem rá, hogy Shrek 5, és kiderült, hogy olyan is lesz, egyes hírek szerint már készül. Csak azt tudnám, hogy minek. Szerintem bőven jó lett volna, ha a második rész után leállnak, addig vicces volt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai