Milyen vicces

Összesen 12 napja vagyunk itthon, de még mindig csak az első két napot írtam meg. Esküszöm, megírom most már a többit is. Eredetileg ma este akartam, aztán rájöttem kora délután, hogy nekem még két egység ajándékot le kell gyártani, valamint egy egység angolt meg kell tervezni, úgyhogy ez a szép terv ugrott. A kreatívkodásba azért az belefért, hogy lemenjek fagyiért, ezt hozzá kell tennem. Imádom a citromos fagyit. Muszáj volt ennem.

És az még milyen vicces, hogy 21:51 van, fél 7-kor kelek (ilyen már időtlen idők óta nem volt), fél 8-kor tanítok, de óratervem még nincs, csak egy megnyitott tankönyv a képernyőn kb. egy órája, és kedv sincs, se a tervezéshez, se a reggeli órához. Összekapom magam most már, remélem, bár még mindig adódnak gondjaim azzal, hogy milyen nap van meg hányadika, így minden reggel totál dezorientáltan ébredek, néha azon is el kell gondolkodnom, hol vagyok. (Továbbá pillanatok alatt felejtem el, hová tettem le tárgyakat, ami állati bosszantó, de eddig még nem hagytam el semmit. Ezt le is kopogom.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai