Döbb

Hát én erről az összeesküvés-elméletről még életemben nem hallottam, pedig milyen érdekes is!

Megjegyzések

  1. Pedig olyan vicces lemezborítókat elemezgetni, hogy "jé, tényleg ott az a kéz".

    Csak ugye akkor az a kérdés, hogy ki az, aki azóta ő? Mert ha ez az elmélet igaz, akkor elmondhatjuk, hogy az ál-Paul kicsivel többet volt a pályán és többet rakott le az asztalra,mint az igazi. Szóval gond egy szál sincs. :)

    VálaszTörlés
  2. Hát az ál-Paul Billy Shears vagy nem Shears, aki csak úgy eltűnt az éterben, és ez nem tűnt fel senkinek. Én azon tűnődtem el, valóban megtörtént-e legalább akkor és ott az az autóbaleset, amiben állítólag McCartney meghalt, és találtam is egy cikket, ami szerint egyrészt nem, másrészt meg McCartney különben is Franciaországban volt a barátnőjével mondott időpontban. Gondolom, mennyire röhöghet, amikor még mindenféle tudós orvosok is megállapítják, hogy annyit változott az arca fél év alatt, amennyit emberé nem változhat műtét nélkül, viszont akkoriban ilyen műtétet még nem végeztek senkin. Meg valaki felvetette a kommentek között, és igaza volt, hogy McCartneyt sűrűn vették őrizetbe bohém fiatalsága idején, és csak feltűnt volna valakinek, ha hirtelen tökre megváltozik az ujjlenyomata.

    Mindenesetre a konteo blog szerzett még egy olvasót, mert én nagyon szeretem az ilyesmit, igaz, nagyobb adagban fáraszt, itt viszont ritkán van új bejegyzés :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai