Az érzéstelenítés hatásai

A műtét utáni két órán belül majdnem begyalogoltam egy kocsi alá (mert azt hittem, másik irányból egyirányú az utca, miközben meg nem), a gyógyszertárban és a boltban is majdnem elhagytam a bankkártyámat, és kétszer is előfordult, hogy nem tűnt fel, hogy teljesen nyitott táskával sétálgatok az utcán. Nagy öröm volt, mikor hazaértem. Egyelőre úgy tűnik, nem hagytam el semmit, illetve nem loptak ki a táskámból semmit. Nagy szerencse.

Közben megpróbáltam enni mégis, és hát nem volt könnyű. Eléggé fájt, pedig csak egy bolti pudingot próbáltam benyomni. Utána különösen ajánlatosnak éreztem a jeget a képemre nyomni, és az eddigi tapasztalatokkal szemben segített is. Vicces módon most legjobban az állam fáj. Az vigasztal, hogy ha eltört volna, annak hangja lett volna.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai