Szombat délben

kimásztam az ágyból, kissé kómás fejjel eltántorogtam a szekrényig ruhát válogatni, és akkor olyat láttam a tükörben, hogy rögtön felébredtem. A medencémen jobb oldalon egy ujjnyi lila foltot. Vagy fél percig bámultam rá lemerevedve, és nem értettem, hogy került az oda, aztán valamiért felmerült bennem, hogy esetleg megfogta a sötétkék ágy. Igen, valószínűleg mégsem ébredtem fel teljesen akkor még. Mindenesetre megnyomkodtam, és kiderült, hogy fáj, szóval nem az ágy tehet róla. Azt az agyalást, mire rájöttem, hogy ez még a csütörtöki jazzről lehet nekem, ahol összevissza zúztam mindenemet, de főleg a lábamat, amikor a koreográfiás fél órában a földön vergődtünk végig...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai