Kis vegyes

A doktoriról azért nem meséltem semmit, mert nem tudom mire vélni a felvételin tapasztaltakat. Nem kérdeztek semmit, és egy ember max. 3 percet töltött bent, de volt, aki talán egy egészet sem. Nem tudom, mi alapján döntenek majd, és nem akarom enni magam rajta, ezért félretettem a problémát, majd július végén, augusztus elején úgyis megtudom az eredményt. Akkor is, ha nem próbálom megfejteni, mi miért van.

Az 1984-et még hétfőn befejeztem, pontosabban keddre virradóra. Egy darabig töprengtem rajta, hogy akkor most értem-e a végét, vagy van valami mélyebb jelentése, amiből kimaradok. Majdnem nem olvastam el az utószót, mert azt hittem, valaki más írta, de mivel student’s editionöm van, az elemzéses rész átlapozása közben rájöttem, hogy az utószó a regényhez tartozik még, ezért gyorsan elolvastam. Ezek után arra következtetek, hogy nincs annál mélyebb értelme, mint amit felfogtam belőle, és sikeresen megértettem a történet végét. Végül elolvastam az utolsó fejezethez kapcsolódó kérdéseket, és van egy olyan, hogy szerintem ki szenvedett jobban a két szereplő közül. Aztán utalnak rá, hogy ki. Szerintem meg a másik, akit nem láttunk szenvedni. Ezért szép az irodalom, bizonyos pontig mindenki azt lát bele, amit csak akar. Ezt azóta tudom, hogy a magyar érettségim írásbelije 97% lett, pedig anyu szerint elrontottam a verselemzést, mert a Beírtak engem mindenféle könyvbe Kosztolányitól nem ironikus, a magyartanárom meg erre azt mondta, szerinte sem ironikus a vers, de mivel alátámasztottam rengeteg szövegrészlettel, hogy az, hát akkor az, miért ne érezhetném annak.

Végül két videó, legalábbis remélem. Ezek a kedvenc logóim.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai