Fogfájás

A hidden object game, magunk közt csak keresgélős játék miatt hajnali 2 óra 9 perckor feküdtünk le aludni. 5 óra 22 perckor keltem arra, hogy megőrülök, annyira fáj a fogam. Kironhantam a fürdőszobába, megpróbáltam kicsit sikálni fogkefével, de ez most már annyira fájdalmas, hogy nem tudom, hogyan fogok mostanában fogat mosni. Aztán elővettem egy konyharuhát, teleraktam jéggel, visszatántorogtam az ágyba, és ezt beraktam a fejem alá. Így sikerült aludni még egy órát, egészen 6:30-ig, amikor is felébredtem rá, hogy elolvadt a jég, és megint iszonyúan fáj. Most már nincs is jég a mélyhűtőben, csinálni kell. A vicc az, hogy most, miután kimásztam az ágyból, kb. egyáltalán nem fáj. Ez viszont nem járható út, nem fogom túlélni ezt a napot, pláne nem ezt a hetet, ha a vasárnapot elintézem összesen 4 óra alvással. A gépet tulajdonképpen azért kapcsoltam be, hogy rákeressek, mi a francot lehet ezzel a nyomorult fogfájással kezdeni, és hát nemcsak fájdalomcsillapítót javasol, hanem sós vízzel öblögetést, a jegelést napi 4-5 alkalommal 15 percre, jégszopogatást (azzal az lesz a baj, hogy a többi fogam szétesik tőle, úgyhogy az másért fáj), és persze az is szerepel a kezelési módok között, hogy hajtsak fel egy felest. Gondolom, a kedvem mindenképpen jó lenne tőle :D És még mindig csak 6:46 van.

Ez iszonyú. Sose fájjon a fogatok, ha rám hallgattok.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai