Túlteljesítés

Nos, elolvastam a mára tervezett cikket és könyvet (a könyvet persze leginkább átfutottam, és csak kb. 30 oldalát jegyzeteltem ki - a többit már olvastam máshol, és ki is jegyzeteltem máshonnan), így nem kizárt, hogy kis pihenés után elkezdem az irodalomelméletet, és mondjuk kitűzöm célnak, hogy 6-ig eljutok a második fejezetig, ami 54 oldal lenne. Holnapra és talán keddre maradna így még 164 oldal, és akkor már csak egy könyvet kéne elolvasnom, ami nincs még nálam, de remélem, hogy megkapom a héten. Szintén a héten lesz a kezemben az összes gyermekirodalom angolul és magyarul, de úgy döntöttem, ezeket nem olvasom el a felvételiig, csak mindegyik párnak az első egy-két fejezetét, végül is abból már kialakul majd egy benyomásom.

Nagyon kíváncsi leszek amúgy a felvételire, és nagyon szeretném, ha bekerülnék államira.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai