Állatkert

Jó volna Rozinak egy új kalitka flexi ülőrúddal. Ma láttunk ilyeneket egy állatkereskedésben, és nagyon menő mindkettő. Meg nagyon drága is. A kalitka 40 ezer, az ülőrúd darabja meg 3000. 

A bettákat ma beköltöztettük az akváriumba, eddig minden oké. A fiú mindkét lányt üldözi felfújt kopoltyúval, amitől én frászt kaptam, és Tomi sem nagyon örült neki, de aztán szakértő apukám megmagyarázta a jelenséget: a fiú udvarol, a lányok meg még nagyon kislányok, ezért nem értékelik az igyekezetét, na de majd egy-két hét múlva. Mindenesetre veszünk nekik több növényt, hogy a lányok jobban el tudjanak bújni, ha terhükre van a nyomulós fiú. Tomi szeretne még búvárt és kincses ládát is az akváriumba, de az állatkereskedésben egyiket sem árulták. Volt viszont elsüllyedt autó, elsüllyedt hajó és elsüllyedt város. Mind nagyon tetszett, legalábbis nekem, de a betták vízbe tudnak fúlni, hiába halak, így aztán nem kéne nekik olyan tereptárgy, amibe beszorulhatnak, vagy amiben eltévedhetnek. Lehet, hogy kapnak kagylót igazgyönggyel. Majd meglátjuk :) Az se kizárt, hogy beköltözik hozzájuk a virágkaspó bakancsunk, aminek nincs orra. Az nagyon jól mutatna, és veszélyes sem lenne. Nevük egyébként még nincs. Én javasoltam, hogy legyenek Alfa, Béta és Gamma, de azt hiszem, Tomit nem győztem meg. Amúgy is az ő halai, én a halász vagyok a családban (:D:D), úgyhogy ő választ majd nevet.

Most egéybként úgy állunk állatsereglettel, mint mielőtt eljöttem otthonról, mínusz két teknős. De minél több a háziállat, annál jobb lakni egy lakásban. Gondoltam rá, hogy ha egyszer elkerülnénk kertes házba, lehetne nyulunk is, meg kis kerti pocsolyában teknős. Ez persze még messze van, de álmodozni mindig lehet :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai