Nagypéntek 2010

Fél 8-ra mentem tanítani enyhén bezombulva. Azt néztem reggel a tükörben, hogy megvannak az első ráncaim: a szemem alatt látszanak, ha nagyon álmos vagyok. Az óra lement, fél 10-re hazaértem. Itthon eldőltem egy kicsit, aztán Tomi 11-kor megfűzött, hogy ne sütni kezdjek, hanem menjek vele övcsatot venni. Mentem, és Liza is jött. Fél 1-re értünk haza, ekkor én nekiálltam előpakolni a sütés kellékeit, mire Tomi meglepett azzal a bejelentéssel, hogy most lecseréljük a polcot, amire felrakta a mikrót. Igaz, hogy a polc durván mozgott, és féltettem a mikrót a lezuhanástól, de arról volt szó, hogy megerősítjük a polcot, nem arról, hogy újat barkácsolunk. De újat barkácsoltunk. 3-ra lett készen, amikorra én a sütéssel akartam végezni, hogy végigporszívózzam utána gyorsan a lakást négyig, aztán tojást fessek, díszt gyártsak, Jamesnek ajándékot csináljak, és végül olvassak egy kicsit este a Gyilkos elmék előtt. Ehhez képest 3-ra annyira elfáradtam, hogy nem bírtam nyitva tartani a szemem, így aztán eldőltem, és velem Tomi is. 3/4 5-kor keltünk, ekkor még kicsit szórakoztunk a polccal, majd végre nekiállhattam sütni. Készült túrógolyó, puncsgolyó és muffin. A muffin megint nem sikerült, kész röhej. Minegy, legalább az íze jó. Az egésszel 3/4 8-ra végeztünk. Akkor álltam neki térbeli képeket kivagdosni és összeragasztgatni, összesen négyet. Ezzel kb. 10 perce végeztem. Így aztán se tojásfestés, se ajándék, se olvasás, semmi nem került sorra. Ez kicsit frusztrál mondjuk, de azért túlélem. Most meg már kb. két órája kéne aludnom, mert megint 6-kor kelünk, 7-kor indulunk Katáékhoz, onnan 8-kor indulunk Hortobágyra, ahonnan 16:15-kor vagy 18:15-kor indulunk vissza vonattal, és este 8-ra vagy 10-re érünk a Keletibe, ahonnan még vagy 20 perc lesz, mire hazakeveredünk két metróval. Liza most nem jön, mert Dömper viszont jön, és a két kutya kakaskodására nem nagyon vagyunk kíváncsiak, amikor három totyogós kisgyerek lesz körülöttük egész nap. 

Ja, van egy jó hír is. Kiderült, hová lett a négy Mindennapi Pszichológiám, amit március 30-án kellett volna megkapnom: az én újságjaimat anyunak szállítják ki, anyu újságjait nekem. Csodálatosan sikerült felvenni a rendelést. Mindegy, szerencsére elég gyakran találkozunk ahhoz, hogy megoldjuk ezt a problémát.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai