Doktori lépések

A tegnapi kudarc után ma találkoztam Andi nénivel, akinek nagyon tetszett a kutatási tervem, nagyon megdicsért, és javasolta, hogy küldjem el a választott doktoriskola egyik szervezőjének/vezetőjének, hogy ezt így leadhatom-e, vagy ők valami mást is várnak még hozzá. Voltam a PhD irodán is, ahol kaptam csekket, és megtudtam, hogy nincs semmi gáz, ha nem jön meg időben az erkölcsi bizonyítványom. Azt a papírt, amit a postán kapok "könyvelt küldeményről", leadhatom helyette. Nagy megkönnyebbülés ez nekem. Várok szerdáig, és ha akkor nem jön meg, csütörtök reggel leadom a paksamétát nélküle. Mellesleg arra az ellentmondásra is fényt derítettem, hogy a leadás határideje április 23., mégsincs félfogadás péntekenként abban az irodában, ahol a leadást intézni lehet. Hogy örültem volna ennek, ha esetleg pénteken állítok oda, 23-án. Majd erről értesítem az egyéb érintetteket is, nehogy kellemetlen meglepetés érje őket.

Nagy öröm is ért még tegnap: felfedeztem, hogy könyvesbolt nyílik a suliban a porta egykori helyén, és amikor ezt összekötöttem egy múlt héten kapott emillel, majd rákérdeztem a dologra az aulában táborozó bookstationös bácsinál, kiderült, jól gondoltam: a Bookstation állandó könyvesboltot nyit nálunk. Végre :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai