Na, ez undorító

Ismeretlen számról sms.

"Figyi, nem hagytam nálad a mobilinternetemet? Fekete, és rá van írva, hogy djuice. Még van rajta 5 rugó, de sehol sem találom :( osms.hu"

Először azt hittem, az osms.hu valami ingyenes sms-küldő cucc, és onnan küldött valamelyik ismerősöm ilyen kedves sms-t nekem. (Nem szeretem az ilyet, mert ha valaki nálam hagy valamit, akkor azonnal szólok, amint észreveszem, még sosem próbáltam meg lenyúlni semmit.) Aztán csak beírtam, hogy osms.hu, mire közli, hogy ezt a direkt marketinget én engedélyeztem azzal, hogy kitöltöttem valami kérdőívet valami oldalon. Egyrészt nem töltöttem ki sehol semmit, másrészt egy ilyen sms után feljelenteni, illetve megverni lenne kedvem a megrendelő céget, nem mobilinternetet venni tőlük. Undorítóak vagytok, pfúj!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai