Levelek

Szeretném, ha a postás a Gipsz Jakabnak címzett leveleket és számlákat a Gipsz Jakab feliratú postaládába tenné, nem pedig a Gipsz Jánosné Gapsz Gizella feliratúba. Akkor talán nem tárolnánk két napig Gipsz Jakab telefonszámláját, mielőtt arra kerülne a sor, hogy fel akarjuk bontani, és így felfedezzük, hogy nem a mi számlánkat tároljuk már két napja.

Levelet hozott a posta az ELTE-től. Én boldog izgalomban téptem fel a borítékot, egészen büszke is voltam az egyetemre, hogy már február 3-án tudatják, mikor lesz a diplomaosztóm, és már végig is gondoltam, ki mindenkinek fogom megírni/megtelefonálni a nagy hírt, amikor is kiderült, hogy csak a tavalyi ösztöndíjamról írtak egy összesítést, amelyet aláírva legyek kedves visszajuttatni nekik másfél hónapon belül. Nem vagyok rájuk büszke.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai