Fel!

Nagyon aranyos mese. Az első kb. tíz percben nincs szöveg, illetve alig, inkább képek mesélik el a történetet. Nagyon tetszett, nagyon-nagyon-nagyon jó. Egyetlen megjegyzésem, hogy a kutyák helyett talán érdemesebb lett volna más negatív szereplőt keresni, de ettől még tündéri marad a film. Nekem viszonylag sokáig volt utána rossz a kedvem, mert nagyon sajnáltam szegény Fredrickssen bácsit, hiába próbálta Tomi megmagyarázni, hogy az alkotóknak éppen az volt a célja, hogy ne sajnáljam, hanem örüljek, hogy de jó neki. A film előtt levetítettek egy Pixar rövidfilmet is, azonnal beágyazom.

A mozi három teremmel nyílt meg, legalábbis úgy láttam, jegyet a büfében kell venni, és nem adnak jegyet, így aztán nem is határozza meg senki, hova ülj: oda ülsz, ahova csak akarsz. A filmen kb. nyolcan voltunk, így ebből nem is volt semmi kellemetlenség :) Mivel a mozi most nem tartozik lánchoz (Cinema City Csepel Plaza helyett most Cinema Csepel), egyetlen reklám vagy ajánló sem ment le a film előtt, ami nagyon pozitív. A Csepel Plaza egyébként nyomasztóan kihalt, több üzlet is bezárt, közütk jedlikes korom nagy kedvence, az idétlen bolt, ahol mindenféle vicces fatáblákat meg giccseket lehetett vásárolni – ott vertem el ötödikben 1000 Ft-ot Valentin-napi ajándékra, miközben a havi apanázsom 300 Ft volt, és a végén a teljes felszerelést hozhattam haza, mert nem kérte az, akinek adni akartam :D:D:D Vicces dolgok ezek.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai