Tűnődés

Vajon milyen pszichológiai folyamatok húzódhatnak meg amögött, hogy én mindig, de mindig túlvállalom magam?

(Semmi különös: félévzárás van a suliban, lehetett napokig-hetekig stresszelni, hogy pár gyereknek hogyan lesz jegye, és továbbra is készülni kéne három államvizsgára - ezek közül egyiknek az anyagához sem nyúltam érdemben már vagy két napja. Sőt. Mivel már tök használhatatlan vagyok a kimerültségtől, ma a metrón hazafelé már nem is tételt olvastam, hanem Rejtő Jenőt. És akkor még persze nem említettem a projektet, amely anyu szüli-névnapjához kapcsolódik, de erről bővebben majd vasárnap.)

Amúgy tényleg le fogom fényképezni a manót és az angyalt, amit Gabitól kaptunk karácsonyra. Idő kérdése az egész.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai