Szívdobogás

Valamikor mintegy 18 éve együtt aludtunk egyszer anyuval, és megkérdezte, miért mocorgok annyit. Azt feleltem, próbálok úgy feküdni, hogy ne halljam egyikünk szívdobogását se, mert nagyon nem szeretem. Mondta, ez meglepő, hiszen kilenc hónapig hallgattam.

Tegnap este úgy vackolódtam valahogy, hogy megint hallottam a szívdobogásomat. A következő ritmusban működött: ti-tá-ti-tá-szün-szün-ti-tá-ti-tá-szün-szün. Minden szün-szün utáni első "ti" olyan erős volt, mint egy lórúgás. Én minden két pillanatnyi szünet alatt arra gondoltam, mi lesz, ha most nem dobban megint, van-e olyan, hogy így megfigyelhetem, ahogy meghalok. (Nyilván hozzájárult a hülye gondolatokhoz, hogy hulla fáradt voltam.) Egy darabig hallgattam, és vártam, hátha normalizálódik a helyzet. Aztán arra jutottam, talán ez a normális helyzet, a hátamra fordultam, és elaludtam.

Nem szeretem a szívdobogás hangját.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai