Szilveszteri bulik

Régen nagyon vágytam rá, hogy az osztálytársaim elfogadjanak, elhívjanak a buliikba, és olyan lehessek, mint ők. Ez sosem történt meg. Szerintük miattam, szerintem meg nem tudom, de azért biztosan nem kizárólag miattam. Mindenesetre emlékszem olyan mondatokra, hogy "Benned nincs semmi buli", illetve "Ha (.... nem emlékszem már, de talán ha megtanulnék röpizni), nem röhögne rajtad mindenki", ami azért döbbentett meg, mert addigra már meggyőztek róla, hogy csak én képzelem, hogy mindenki rajtam röhög, és ez a "tanács" bebizonyította számomra, hogy bizony nem képzelődés. Szóval a lényeg, hogy sosem fogadtak be.

Ma láttam néhány képet szilveszteri bulikról, ahová ezek az emberek mentek idén, és az a megállapítás tört elő belőlem hangosan (!): "Ez szörnyű. De jó, hogy én nem lettem ilyen." Most már örülök, hogy úgy alakultak ezek a dolgok, ahogy, és én a szokásos szilveszteri nem-bulin töltöttem az óév utolsó és az új év első napját, míg mások számomra elég riasztó körülmények között, amiktől én nem érezném jól magam.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai