Már nem vagyok egyetemista

Van viszont egy, három, esetleg négy diplomám, attól függ, honnan nézem. Amerikanisztikán a védéssel kezdtem, aztán jött az általános pedagógiai-pszichológiai tétel (a tanórai és a tanórán kívüli tevékenységek), végül a szakmódszertan (az értékelést húztam, és csak a tangyakra meg a gimire voltak kíváncsiak). Nagyon kedvesek voltak, nem szívóztak, nem kötöttek belém, nagyon jó hangulatú volt az egész. Aztán vártam még kb. másfél órát a németre, ahol maga Bábosik István volt az elnök, jó szórakozást kívánt nekem meg a németes szakmódszertanosnak. A szakmódszertanos ránézett a handoutomra (szókincsbővítés), feltett három logikus meg egy cseles kérdést, és borzasztó büszke voltam magamra, mert a cselesre is egy pillanat alatt kitaláltam a választ, nem hozott zavarba. Aztán ötöst kaptam.

Majd felfogom még, hogy vége. De ez még nem most van :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai