Napi program

Reggel 7 előtt kicsivel keltem, 3/4 9-kor már a 23-as buszra szálltam fel az SZTK-nál, és indultam hazafelé. Aztán a munkaegészségügyön ültem vagy fél órát, így végül csak fél 11-re értem haza. Délre ideért anyu, és elmentünk vásárolni. Alexandra könyvesbolt (kettő is), Westend, Jókai téri vásár, és a Vörösmarty térre végül nem jutottunk el. Azért mindenkinek sikerült ajándékot találni. Olyannyira, hogy én idénre be is fejeztem az ajándékok utáni szaladgálást. Na jó, azért még van pár dolog, amit át kell venni. A bookline húzzon bele, mert holnap dec. 20., és ők legkésőbb holnapra ígérték a szállítást, tehát holnap jöjjön emil, hogy hétfőtől mehetek a cuccaimért. A só-liszt gyurmából szaggatott díszek éppen most sülnek :) Remélem, szépek lesznek. Majd töltök fel róluk képeket, ha nem sikerülnek nagyon bénán :P Este fél 9-kor jöttem rá, hogy mi ez a fura érzés már délután óta: szomjas vagyok. Akkor ittam először a mai napon. És 7 körül keltem. Nem szoktam ilyet csinálni, és nem is fogok rászokni, mert ez nagyon durva hülyeség. Jó, hogy nem száradtam ki :O

Jó volt anyuval eltölteni kettesben majdnem egy egész napot :) Nem hiába szeretek én vele vásárolgatni (is).

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai