Hirtelen

angoltanár lettem a Nagy László Gimnáziumban. Bementem reggel, beszélgettünk az igazgatóval, kiderült, hogy üzemorvoshoz kell menni, plusz erkölcsi bizonyítványt kell kérni, és hétfőn már kezdek is. 23 órám lesz, 4 csoportom. Még nem találtam ki, hogy cetlit íratok a gyerekekkel, és úgy tanulom meg a neveket, vagy minden óra elején eljátszom a névsorolvasást, és inkább úgy, de majd hétfőig kiötlöm ezt is. Kapok a könyvtárból tankönyveket, és a három különböző közül csak egyet nem ismerek, ami külön öröm számomra. Ja, az egyik csoport érettségizik, úgyhogy ez még külön izgalmas lesz :) Nagyon hirtelen jött ez az egész, egyelőre még nem is merek örülni, pedig például már helyem is van a tanáriban. Egy biztos: az adatlapomról az az egy szem fürdőruhás kép lekerül, és a blog linkjét is titkosítom, esetleg később egyenesen le is veszem. Mivel én mindig mindenkit megkeresek a wiw-en, ezért gyanítom, négy csoportnyi gyerek között is lesz, aki megkeres engem.

Tanár lettem. Hirtelen.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai