Liza haragszik rám

Tomi szerint duzzog és dünnyög. Azért sértődött meg, mert reszelt krumplit tettem a bedagadt, gennyes lábára, holott ő már az elején jelezte, hogy ezt nem szeretné. Annyira berágott, hogy amikor az előbb behoztam egy szelet puffasztott rizst, először elindult felém, mert azt ő is nagyon szereti, aztán hirtelen meggondolta magát, visszafeküdt a kosárba, és amikor azt gondolván, hogy a bekötött lába miatt nem tud kiszállni a kosarából, odamentem hozzá, és odatartottam neki egy darabkát, elfordította a fejét. Tőlem nem kell semmi. Az ebédet azért elfogadta, tegyük hozzá. Remélem, gyorsan kiheveri ezt a megrázkódtatást, ami miattam érte, mert utálom, hogy utál.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai