Politikusok, egyebek

Nem értem, miért botlom mindenütt Orbán Viktorról szóló cikkekbe. Mondjuk nem olvasom el őket, mert eleve az újságot sem veszem meg, de azt leszűrtem a cikkek címéből, hogy azt taglalják bennük, milyen cukimuki, milyen példás családapa ez a derék ember, aki genetikailag képtelen a hazugságra. Most ezt miért kell? Úgyis miniszterelnök lesz, akkor minek futtatni? Az meg a másik a fele, hogy hányok tőle, amikor politikusok emberi arcát próbálják megmutatni. Azon is felhúztam magam, mikor hetekig tele volt minden Kókával, mert ő mennyire szereti Kamilláját. Meg azért az is röhejes volt, mikor egy egész nemzet figyelte lélegzetét visszafojtva, hogy vajon milyen kutyát választ magának Obama. Hát ki nem sz*rja le? Nem lehetne, hogy a politikus a "köz" számára politikus legyen? Majd a családját meg a barátait elkápráztatja emberi arcával. Na?

 

Mostanában sok az olyan hír, hogy x hónapja vagy éve halott embert találnak a lakásában. Hátborzongató. Én nem szeretnék úgy meghalni, hogy senkinek nem tűnik fel, senki nem keres. Remélem, ez megoldható.

 

Minden tele van vámpírokkal. A metróban a mozgólépcső két oldalán csupa vámpíros könyvet reklámoznak, a netes oldalakon vámpíros játékok bannerje, nem utolsó sorban pedig Twilight és környéke filmen is. Mi okozza ezt a vámpírmániát? Nekem tényleg csak annyi bajom van vele, hogy még a gondolattól is el tudnék ájulni, ezért elolvasni/megnézni már nem is akarom. Úgy érdekelne, honnan jön ez a vámpírkultusz. Eddig nem volt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai