Rokon a neten

Éppen régi magyar vetélkedők részleteit nézegettem a youtube-on, amikor is a Szerencsekerék 1993-as adásában a közönség soraiban egyik rokonomra lettem figyelmes. Hang nélkül néztem a videót, de rájöttem, hogy ő ott az egyik játékos rokona. Gyorsan beizzítottam a fejhallgatót, elejére tekertem a videót, és megkerestem az illető játékos bemutatkozását. És azt mondta, van egy hároméves kislánya, valamint hogy anyukája és felesége kísérte el. Utánaszámoltam, és a lánya valóban akkor volt hároméves. És bizony, ő valóban a rokonom (sejthető, hogy nem vérrokon, de ezt megerősítem azért - beházasodott a családba, illetve nem házosodott, de ez már igazán részletkérdés). És akkor most örülök a remek megfigyelőképességemnek, hogy valami pozitívat is írjak ma.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai