Plus pénztáros

Ma délután betértem a Plusba, mert a suli udvarán elfogyasztott borzadályos gyros hatása még három óra elteltével is érezhető volt (visszajött a hányingerem, elég keményen), és úgy éreztem, ezt egy kakaós csiga - csokika páros tudja elmulasztani egy kis kóla hozzáadásával. Egyébként igazam lett. Szóval a pénztárban ült egy 30 év körüli nő. Már akkor megfigyeltem, hogy kicsit egyszerű, amikor fizetett az előttem lévő vásárló. Nem, egyszerű alatt nem azt értem, hogy nincs hat diplomája, és nem fújja fejből a Révai Nagylexikont. Csak a stílusa alapján arra következtettem, hogy nem túl okos, viszont kicsit bunkó. De olyan kedvesen bunkó. Vagy hogy kell ezt mondani... És még vicces is volt :) Lehúzta egyesével a cuccaimat, majd a kólánál azt mondta: "Ez nem finom. Tegnap megkóstoltam." Kimérten, tagolva. Nagyon komikus volt :) A Plusban van az a szuper akció, hogy amennyiben vásárolsz két közepesen drága és haszontalan terméket, akkor kapsz egy miniatűr, műanyag hupikék törpikét. Nem tudom, kinek a fejéből pattant ki az ötlet, de én minden akciós újság átlapozásánál szétröhögöm magam rajta. Na, lényeg, hogy az előző vásárló vett két egyforma ilyen valamit, amiért járt volna a törp (:D:D:D), de a néni nem kérte, azt mondta, ő nem játszik törpökkel. Erre a pénztáros lehúzta a törp vonalkódját (mert leltár van ám a törpökről, minden törppel el kell számolni, nincs kecmec), és betette a törpöt a pult alá. Majd miután leszólta a kólámat, előkapta a törpöt, és a zacskón keresztül tapogatni kezdte. "Milyen törpi lesz ez vajon? Én gyűjtöm. Ez itt a lábacskája, ez itt a kezecskéje, ez a fejecskéje." Megdöbbentő volt. És amikor az utánam következő vásárló fizetett, akkor is elővette a becsomagolt törpöt, megtapogatta, és beszélt is hozzá. Hiszen gyűjti a törpiket.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai