Telefon

Ma egész délután azt játszottuk, hogy valaki hívogatott felváltva a vezetékesen meg a mobilon, és vagy kettőt csörgette a telefont, hogy véletlenül se érjek oda, vagy amint felvettem, letette, vagy felvettem, szóltam bele, ez egy kicsit szuszogott, majd letette. Ja, és egyszer ott ordítozott, hogy "Ez nem csöng ki! Ez nem csöng ki!" Mivel én mindenkiről egyből a rosszat feltételezem (bizonyítékért keressétek meg Tomit), alapvetően két dologra tudok gondolni: az illetőnek vagy fura a humora, vagy elgurult a gyógyszere. Ja, a mobilom kiírta a számot, egy vezetékes, pesti szám, de semmilyen tudakozóban meg keresőben nem találtam meg, és nem fogom visszahívni, mert ilyen vicces emberekre nem költöm a pénzt. Mindenesetre ennek a számnak nem veszem fel soha többet, az biztos. Basszus, milyen emberek vannak :O

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai