Névnap :)

Ma ünnepeltük Tomiékkal a névnapomat. Ettünk finom ebédet meg tortát, amin volt egy marcipánból készült kiscica :), és kaptam szép virágot, laptopnak táskát meg édes villogó miniegeret. Azzal könnyebben elvagyok, mint a tapipaddal. Főleg amikor kijelölés, aztán copy+paste. Frank házidogájánál majd' megőrültem már tőle a végén, annyiszor kattintottam mellé. Na de most már szöveget szerkeszteni is tudok könnyen, gyorsan :) Jó nekem :)

 

Azért is jó nekem, mert rengetegen gondoltak rám, írtak nekem, hívtak fel, és az nagyon jólesett :) Mindenkinek köszönöm :) Nem is gondoltam volna, hogy ennyi sokan lesznek :)

 

Még mindig kéne tanulni holnapra. Abban bízom, hogy most lefekvés előtt még átrágom magam rajta egyszer, aztán reggel felkelek hétkor, és még lesz majdnem négy órám, hogy még kétszer átnézzem. Csak ne unnám már halálosan... Nagyon jó a téma, csak így ömlesztve... Hááát...

 

A Velveten ma megjelent egy cikk a tíz lecikibb karácsonyi ajándék listájával. A tizedik helyen végzett a saját készítésű ajándék. A cikk errefelé olvasható: http://velvet.hu/2008/karacsony/ciki081212/ Hát, én majdnem lefordultam a székről, mikor ezt megláttam. Jesszus! Ilyen emberek vannak? Tényleg? Komolyan van, aki cikinek tartja, ha nem annyi ideig gondolok rá, míg végigfutok a plázán, hanem órákig-napokig, míg elkészítek neki valamit saját magam? Na, az ilyen embernek nem szabad soha kézzel készített ajándékot adni, mert nem érdemli meg. Bocs mindenkitől, akinek esetleg sk dolgot találok adni, legyen az süti vagy bármi más, én már csak ilyen ciki ember vagyok. (Jéééézusoooom! Nem hiszem el!!!!) Ja, és egy hozzászóló szerint a készített ajándék az 1800-as éveket idézi, ergó elmaradott, valamint néhányan úgy vélik, az értelmiségi családoknál sznob szokás (javaslom, az illető nézzen meg egy-két részt A farm, ahol élünk c. sorozatból, és mérlegelje, az Ingalls-család mennyire értelmiségi vagy sznob), valamint olcsó, tehát azt mutatja, hogy neked az illető nem fontos. Most komolyan mondom, nem térek magamhoz. Inkább megyek is kicsinosítani az adventi koszorút. Jesszus úristen....

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai