X

Kedden egy csoporttársam sírva fakadt, mert a zh-ja négyes lett.

Tegnap meghallgattam életem legmegdöbbentőbb kiselőadását Frank óráján. A handout két oldalas volt, és az első 20 percben a 3. sorig jutottunk. A kiselőadó kiült szépen az első padba, és nekiállt felolvasni egy teljes A4-es spirálfüzetet. Tomi erre szokta mondani: "Hát én befonom a szemöldököm!" Én is éreztem valami hasonlót, mikor rájöttem, mi történik. A téma az USA vallásának európai gyökerei volt. A hölgy úgy képzelte el a dolgot, hogy a nagy világvallások történetét az alapításuktól kezdve napjainkig k. részletesen elmesélte/felolvasta. Monoton volt, fárasztó volt, megbántam, hogy nem szöktem meg az óráról, ahogy eredetileg terveztem. Komikus volt látni a többiek reakcióját. Rezignált, kétségbeesett és vigyorgó arcokat fedeztem fel a teremben, mikor körülnéztem. Engem akkor kezdett a röhögőgörcs környékezni, amikor a zsidó vallás történetét kezdtük a legelején, és eszembe jutott egy beteg felkiáltása a Vészhelyzetben, amikor túl sokat tököltek az orvosok: "Nehogy már Ádám-Évánál kezdjék!" Na szóval elég szörnyű volt a dolog, és 55 perc után(és a füzet 3/4-e után) az unalom általi haláltól Frank mentett meg minket: "Gy., I'm afraid you're going to die at the end, and that would be my responsibility, so please... stop it." Hát, örök hálám. Pedig a téma nagyon jó ötlet, csak a megvalósítás sikerült félre. Ja, és amit igazságtalannak tartottam, hogy a bácsinak egy rossz szava nem volt se a nyelvtani, se a kiejtési hibákra, mikor mindig mindenkinek a legkisebb figyelmetlenségi hibájába is beleköt. Na most tegnap olyanokat hagyott szó nélkül, hogy "they doesn't" (vagy 3-4-szer az 55 perc alatt), valamint az individual szó kiejtése: "individuál", Benjamin Franklin neve: "Benjámin Franklin". Nem "indivigyuöl", és nem is "bendzsámin frenklin". Szóval ennyit arról, hogy végülis nincs igazság a Földön :) Mondjuk tény, hogy a többiek előadásában másba nem tudott belekötni, itt meg az egész előadásban csak baj volt.

Ma nem volt suli, áldja az ég azt a remek embert, aki szerint a nagyszombati egyetem első tanítási napját meg kell ünnepelni. Én azt javaslom, ezen túl minden évben ünnepeljük meg, lehetne minden november 2. csütörtökét kijelölni a megemlékezésre. Semmi lógásnak elrontója nem vagyok :)

Holnap zh. Magyaricsnál. Jajj, de félek. Lehet, hogy többet kellett volna tanulni. Vagy nem tudom. Nem tudom eldönteni, hogy most én vagyok nagyon hülye, hogy azt hiszem, ezen nem nagyon van mit tanulni, vagy tényleg nem nagyon van rajta mit tanulni, akkor viszont mit fog kérdezni a bácsi. Ezt de nem szeretem, ehh...

Új tanítványom lesz. Tulképp mindjárt kettő, egyik érdekesebb sztori, mint a másik. De inkább a másik az érdekesebb. Majd elmesélem.

Liza holnap hazamegy. Hogy fog hiányozni :( Olyan jó kislány, olyan jó arra hazajönni, hogy itt vár. Na de sebaj, majd jön még máskor is :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai