Tévé

A Showder Klubban van egy hölgy a nézőtéren, aki valami elképesztő idegesítően vihog. Remélem, többet nem jön. A hátamon feláll tőle a szőr. Brrr.

 

Múlt vasárnap a Heti Hetesben Hernádi helyett Soma szerepelt. Én nem tudom, mire gondolt az, aki ezt a nőt meghívta, de engem idegesített. Egyetlen releváns hozzászólás nem jött belőle, viszont szex meg keleti filozófia minden mennyiségben. Na most ezeknek mi köze ehhez a műsorhoz? Nem is értem. Megkérdeztem Tomit, szerinte mit keres itt ez a nő. Tomi szerint pénzt. Megjegyeztem, hogy azt csinálhatná csöndben is.

 

Szombaton láttam Megasztár eredményhirdetést. Amikor megláttam Eszenyi Enikőt, nem akartam hinni a szememnek. Tomi szerint több dolog is elképzelhető. Ráült egy strucc a fejére. Esetleg a kelléktárban találtak egy felmosórongyot, és azt pakolták rá. Vagy valami madárfészket akasztottak valahonnan. Mindenesetre azóta sem értem, hogy nélkülözheti valaki annyira az önkritikát, hogy ilyen kinézettel kamera közelébe menjen.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai