...

Boldog névnapot, Réka! Még ha csak félig-meddig lehet is boldog...

Szombaton beteget jelentettem, és a borzasztó gyomorfájásos hányingeres állapotom örömére a nap nagy részét fekvéssel meg olvasással töltöttem. Sulis kötelezők olvasásával :) Federmayer keddi óráján eddig minden olvasmány tetszett (ugyanez a pénteki órára kb. a 4. héten már nem volt igaz, akkor linkeltem is a novellát, ami kiakasztott), de az, ami holnapra kell, már nem :( Rebecca Walker "Black, White, and Jewish" c. könyvéből kell elolvasni kb. 40 oldalt, azt is szerintem a végéről, már abból ítélve, hogy a 200. oldal környékén kezdődik a kijelölt rész. Ami miatt foglalkozunk a szösszenettel, az az, hogy a főszereplő, Rebecca, félvér és még zsidó is, de rossz neki, mindenhonnan kiközösítik. Akkor borultam ki egy kicsit, amikor a csajszi ecsetelgetni kezdte, hány pasival jár, és melyikkel hogyan és mit és hányszor. Az sokkolt le igazán, mikor fény derült a hölgy korára: dicséretes életvitelét 15 évesen folytatta. Jesszusom. Na, ez az a terület, ahol konzervatívnak érzem magam. Ne már húsz pasival párhuzamosan, és ne már 15 évesen... Hiába nagyon rossz kiközösítve.

Vasárnap átjött ebédre Tomi anyukája. A menü pátyi leves meg pizza volt. Előtte-közben-utána kipakoltam két-három doboz könyvet a Kalotaszegből idekerült könyvespolcra. Mindjárt jobban érzem magam a lakásban. Megbeszéltük azt is, hogy a Kalotaszegből áthozunk még pár ruhásszekrényt és könyvszekrényt, mert karácsonyra még messze nem készülnek el ezek amúgy, hacsak nem nyerünk a lottón, én viszont nem hiszem, hogy képes lennék karácsonyt ünnepelni ebben a dzsumbujban (egy stóc doboz itt, egy stóc doboz ott, egy kupac zsák amott). Jobban tudnék díszíteni meg ráhangolódni egy normálisan kinéző lakásban. Ez most szerencsére megoldódott, hurrá :) Csak nagyon gyors kivitelezés kéne, mert mindjárt el kell kezdeni adventi koszorút gyártani. Hű, olyan jó :) Csak Ibolya néni fog hiányozni belőle :(

Ma délután úgy rohantam a tolmácsolás órára, mint a nyúl, hogy el ne késsek. 15:30 helyett 15:33-kor sikerült beesni, amivel a múlt héten már elkéstem (előtte egyszer sem, Orsi 15:40 körül szokott érkezni és órát kezdeni). Berobbantam a D épületbe, és akkor szembe jött a csoport. Az óra fogfájás miatt elmaradt. Kezdődő vádligörccsel megúsztam a dolgot :D Viszont a szöveget, amit vettünk volna (Obama győzelmi beszédét) Orsi elküldte emilben, hogy tanulmányozzuk, tök jó.

Liza jól érzi magát, jó kislány. Nagyon összejöttek Tomival, olyan szokásaik is vannak már, amikből én teljesen kimaradok. Na, szép. Ma egész délután kocsikáztak, aminek örülök, mert az Liza egyik hobbija. Egy jó kocsikázással bármikor rabul lehet ejteni a szívét :P

Blogokat olvasgattam, és kezdődő idegösszeomlás jeleire bukkantam. Ijesztő. Vagy csak már meglévő butaságra. Hmmm.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai