Hastánc (L)

Ma megint táncoltam. Középhaladókkal. Úgy éreztem, szintben vagyok, és Dina is azt mondta, hogy szépen táncolok, úgyhogy valszeg maradok. De mondjuk hetente-kéthetente egy kezdőt még szeretnék beiktatni, mert az meg nagyon jó rendszerező. Vettem is mindjárt egy 8 alkalmas bérletet, heti kétszer fogok elmászni táncra. És nagyon örülök neki, mert ha nem táncolok, hiányzik. Emellett még lenne, amit ki szeretnék próbálni, de hamarosan pénz szűkébe kerülünk, és akkor nem lenne jó beleszeretni pl. a szteptáncba vagy a capoeirába. Úgyhogy próbálok erős maradni :P És marad a hastánc az egyedüli szerelem (mozgásformák tekintetében...)

 

Olyat álmodtam, hogy belelilultam. Nem szó szerint (asszem..), de úgy érzetre. Egy tegnap esti esemény (a puszis dolog, arra utaltam is) volt a kiváltó ok. Hatására egész éjjel ordított velem T., plusz bőgött. Ezen kívül ordított még velem a bátyja is (vagy van neki olyan, vagy nincs, de most volt), majd a végén összejött a fél családja, és mind csúnyán nézett rám, és T. nem hagyta, hogy elmondjam, hogy k. feleslegesen hisztizik, csak csinálta tovább. A végén slusszpoénnak befutott a csapkodó L. is, aki szintén ordított, de szerencsére már nem tudtam meg, kinek ordít és mit, mert akkor felébredtem. Amúgy akkorra már T. kezdett megnyugodni, hagyta, hogy elmagyarázzam, mi a félreértés, és azon vettem észre magam, hogy elmesélem neki, mi mindent csinált L. sok éve meg nem olyan sok éve-hónapja, amitől T. megint bőgni kezdett. Hát, ez valóban nem volt egy jó stratégia, még így álomban sem. Mindenesetre mikor felébredtem, elég sok ideig azt hittem, hogy ez mind megtörtént, és L. mindjárt jön és ordít velem. De csak Tomi feküdt mellettem, és simogatott. (L) És lassan rájöttem, hogy ez csak egy rossz álom volt. Annyira beleéltem magam, hogy gyomorgörcsöm és hátgörcsöm is lett, és ezek igazából, a gyomorgörcs azóta is tart. Csak enyhül folyamatosan. És még órákon át a történtek hatása alatt voltam, és nagyon sajnáltam T-t, mert az derült ki álmomban, hogy L. egy csomó lányt hajt még mellette, és hogy T. azt hiszi, engem is. Nemtom, ennek mennyi a valóságalapja, de tartok tőle, hogy van neki... Ja, és sok minden kiderült ebből az álomból rólam, ezért is nem írom le részletesen, mert az inkább csak két-három emberre tartozik.

 

Kiadóknál sehol semmi, tökre élvezem :S Lehetne már valami hír, tényleg. Légyszilégyszi....

 

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai