...

Mindenek előtt egy tegnapi adósság: Boldog 27. szülinapot, Kata! Szülinapi tortaBulizós

Szegény Heath Ledger :( Csak 28 év jutott neki :O Teljesen megdöbbentem a halálhírén. Ezt nem gondoltam volna. Sokkal kevésbé lepett volna meg, ha azt hallom, hogy Britney Spears vagy Amy Winehouse halt meg. Mikor reggel olvastam az index.hu-n a címet, hogy "Túladagolásban meghalt Heath Ledger", először arra gondoltam, hogy valami filmszerepéről lesz szó. Ez a gusztustalan bulvár szereti az ilyen átverős címeket. Pl. pár éve egy országos napilap címlapján írták, hogy "Tibor tragikus halála!" vagy ilyesmi, mellette a Berényi Ákost alakító színész fényképe. Már épp megdöbbentem volna, hogy milyen fiatalon meghalt, le is kaptam ott a boltban az újságtartóról az újságot, hogy megnézzem, miért halt meg, mire azt látom, hogy Ákos leesik aznap este az aktuális részben egy tetőről. Agyam eldobom az ilyentől... Hasonló ügy a "Balogh Edina az M0 áldozata lett!", miközben arról van szó, hogy koccant a kocsijával. Brrrr. Szóval azt hittem, ez is valami ilyen hülye "figyelemfelkeltő" (értsd: szemérmetlenül hazug) cím, de most nem az volt :( Szegény tényleg meghalt :( Sajnálom szegény lányát meg a lánya anyukáját meg a szüleit és a nővérét. :( És valószínűleg elzarándokolok majd a moziba és megnézem a Batman legújabb részét (pfujj, de nem szeretem), mert hát mégiscsak ez az utolsó filmje...
(Amúgy egyfolytában keverik a bulvárcímekben a színészek meg az általuk alakított karakterek nevét, aztán meg nem értik, miért nem tudják szétválasztani bizonyos nézők a színész meg a karakter életét. Na vajon miért nem....)

Tegnap hónapk óta először voltam hastáncon. Eddig nem ütközött ki, hogy le vagyok maradva, mert fátylaztunk egész órán, az meg nem egy nehéz ügy. Jó, persze van még mit tanulnom bőven, hogy tényleg szép legyen, de mindenesetre bírtam követni végig, hogy mi van. A lépésekkel lesznek bajok, mert abból tutira sok újat tanultak ennyi idő alatt. Mindenesetre jól éreztem magam. Megyek holnap is, és hát innentől minden órán ott leszek. Remélem. Megyünk versenyre március 1-jén :) Zsuzska a szervező, jótékonysági hastáncverseny a koraszülöttek javára. Személyes indíttatású dolog, a belépő 1000 Ft. És az Aranytízben lesz. Akit érdekel, az jöjjön :) Voltam Pilatesen is tegnap, és az is tök jó. Arra is szeretnék rendszeresen eljárni. Érdekes volt. Ugyan nem jól csináltam a legtöbb dolgot, mégis izomlázam van több helyen is :) Nem ugrabugrálós, hanem lassú mozgásokból állós, és nagyon élveztem.

Szeretnék falat mászni meg korizni. Borzasztó ez a mozgásigény. Most komolyan. Nem is értem, mitől van. Az előbb már teljesítménytúrát is elkezdtem keresni, de ahhoz majd inkább Tomi kell. Ő itt a szakember :)

Vannak furi dolgok, amiket nem értek. Írok valakinek egy emilt, hogy milyen izgi, hogy a gagyi játékon a klán 1. összezsugorodott, 2. eltűnt (értsd: nem járnak fel a tagok). Írja, hogy igen, az egyik tag csinált új klánt és oda csoportosult a régi klán, keressem meg az illetőt, majd bevesz az új klánba. Visszaírok, hogy oké, akkor majd megkeresem az illetőt. Erre másnap jön a válasz: az illetőt ne keressem, mert ő már abbahagyta a játékot. ??? Nem értem én az embereket....

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai