Baba :)

2007. október 15-én 20:17-kor megszületett Kata kisfia, Bence Kristóf, és én nagynéni lettem :) Tündéri aranyos kisbaba :) Eddig kétszer voltunk bent náluk, egyszer egy órát, másodszor 2 és felet, de sírni még alig-alig láttuk. Alszik és álmodik :) Egyszerűen imádnivalóak a kis grimaszai :) Ha meg sír, azt is nagyon halkan teszi. Vagy ma, vagy holnap mehet haza az anyukájával. Olyan kórházban vannak, ahol egymás mellett lehetnek, ugyanabban a szobában laknak. Vicces, hogy mik miatt kell aggódni. Nem igazán értem, hogy egy frissen császározott anyukának, akinek a babával kéne kizárólag foglalkozni, miért kell ilyenekkel törődni. Ne piszkolja össze a kórház pólyáját az újszülött, mert akkor hű, de mi lesz. Úgy elképzeltem, amint az anyukák egész nap azt lesik, bepisilt/bekakilt-e a gyerekük a pólyába... Hát... Mindenesetre a lényeg, hogy nemsokára mennek haza, és hétvégén meglátogatjuk őket :) Jön Bence dédnagymamája, Mama, Hortobágyról. Olyan puha bőre van a kicsinek :) Engem meglepett. Attól meg megijedtem, mikor tegnap két és fél órán belül kettőt tüsszentett. Aztán Kata felhívta rá a figyelmem, hogy az ember akkor is tüsszög, ha valami az orrába megy, nemcsak akkor, ha beteg. Úgyhogy akkor valami az orrába ment :) Le kell majd vágni a körmeit, mert megkarmolta magát két helyen :O Abban a nagy kapálódzásban mondjuk nem nehéz, amit alvás közben bemutat :) Hosszú, vékony ujjacskái vannak hosszú körömággyal. Meglepő :) Ja, és sok-sok sötét haja van :) Nagyon szép baba, na :) Mutatok róla 16-án, egynapos korában készült képet. Meg videót :) (Amint rájöttem, hogyan lehet feltölteni...)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai