Itt van az ősz, itt van újra

Hideg van. Az AccuWeather szerint 17 fok. Esik az eső, felhős az ég... Kétségtelenül ősz lett :( De nem baj, ősz után tél jön, amikor is karácsony van, azt meg szeretem :) És egyébként is. Lesz nemsokára 2 új családtag. Egy Bence meg egy még nem lehet tudni, ki :) Bencéig már csak 5 hét, ha jól számolom. Izgi :)

 

Voltam BöFi-ben. Jó volt. A BöFi mindig jó :) Bár idén csak Fi volt. Bölcsészeket nem hívtak. Illetve a fizikusok hívtak, csak a bölcsész HÖK "véletlenül" "elfelejtette" kiküldeni a tábor meghívóját a bölcsész gólyának. Milyen furcsa véletlen... Mindenesetre jókat kirándultam, énekeltem, sokat nevettem. Együtt laktunk Dorkával, úgyhogy még egyedül sem voltam :) És életemben először fürödtem jéghideg forrásban. Nagy élmény :)

 

Csütörtökön átmentem Hortobágyra. Rettentő körülményes volt és hosszú is :( Először arról volt szó, az egyik szervezővel bemehetek Sátoraljaújhelyre reggel 9-kor, mikor a BöFi-autó vásárolni viszi. 3/4 9-kor még épp annyira voltam a menetkész állapottól, hogy ki kellett mászni a sátorból és össze kellett tekerni a polifoamot, amikor hallottam elmenni az autót. Rendkívül jólesett. Nem érintett azért olyan rosszul, inkább nevettem rajta egy jót. Meg volt beszélve ugyanis Barbival, hogy a férjével bevisznek, ha a vásárlásos buli nem jön össze. 9-től malmoztam azt várva, hogy összerakják a sátrat és mehessünk. Erre valamivel 12 előtt került sor. Épp abban a pillanatban, mikor a BöFi-autó elindult. Mellesleg. Később még fontos lesz. Szóval mikor láttam, hogy kezdik a kocsijukba bepakolni a cuccukat, odamentem a holmimmal, hogy "Bepakolhatok?". Mire a férj: "Ott az IFA." Én: "De úgy volt, hogy ti visztek be Sátoraljaújhelyre a vonathoz." Erre jött vmi olyasmi válasz, hogy ő nem jótékonysági intézmény. Köpni-nyelni nem tudtam a döbbenettől. Később Dorka odajött velem hozzájuk, mikor mentem megkérdezni, akkor hogy legyen. A férj tökre kiakadt, hogy ő miért szállítana bárkit is, mert már tavaly is utálta, mert vitt embereket ide-oda, és csak egy köszönömöt kapott meg azt, hogy nem kellett kifizetnie a tábort. Hát azért... Mert még a tábor fizetett volna? Na mindegy... Végül kijutottam, csak nem velük. Jobb is. Kelet-Magyarországot bevonatoztam egy tájékozatlan jegyeladónak és egy szintén tájékozatlan kalauznak köszönhetően. Fél 7-kor értem Hortobágyra. Egy örökkévalóságnak tűnt az a 6 és fél óra :)

 

Pénteken megnéztük a Leonardo-kiállítást Debrecenben. Ajánlom mindenki figyelmébe, mert nagyon jó :) Szombatom a halastavaknál kisvasutaztunk, falumúzeumot és hídi vásárt néztünk :) Vasárnap hazaértünk.

 

Azóta voltam falat mászni meg moziban :) És tanítok. És falat mászni jó :) Mééég akajok :P És szeretlek, Manó :) Továbbra is. Ha máshogy is. Khmm. :)

 

Rengeteg DVD-m lett. Főként mesék, amiket gyerekként imádtam. Meg Sissi :)

 

Most pedig idézetek következnek :)

 

"I don't wanna wait for our lives to be over
I want to know right now what it will be.
I don't wanna wait for our lives to be over
Well, in the end oh, will it be... sorry."
Dido: Dawson's Creek Theme

 

"So open up your morning light,
And say a little prayer for I [...]"
Dido: Dawson's Creek Theme

 

Aludj csak, melletted vagyok,
Úgyis, ha most még nem tudod,
Úgyis, ha indulnom kell,
Úgyis ha fáj majd a reggel

Aludj csak, melletted leszek
Mindig, de most még nem lehet
Egyre jobban minden nappal
Harcol még a szív az aggyal

Ha fáj, ha éget, ha lángra gyújt,
Csak hozzád vezet minden út,
Megírták régen ott fenn az égben
Ezt a szerelemháborút

Aludj csak, eltakar a csend
A reggel hűvösebb lehet,
A nappal másé lenne,
Az éjjel tönkre tenne

Aludj csak ,úgy fáj mondanom
Újra azt, hogy nem tudom
Mi lesz, ami végleg itt tart
Úgyis, ha ébredni kell majd

Ha fáj, ha éget, ha lángra gyújt
Csak hozzád vezet minden út,
Megírták régen ott fenn az égben
Ezt a szerelemháborút

Aludj csak, melletted vagyok
Úgyis, ha indulnom kell
Aludj csak, melletted leszek
Úgyis, ha fáj majd a reggel

Ha fáj,ha éget, ha lángra gyújt
Csak hozzád vezet minden út,
Megírták régen ott fenn az égben
Ezt a szerelemháborút

Ha fáj,ha éget, ha lángra gyújt
Csak hozzád vezet minden út,
Megírták régen ott fenn az égben
Ezt a szerelemháborút
Szabó Eszter: Szerelemháború

 

"When the sun shines
We’ll shine together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be your friend
Took an oath
I'mma stick it out 'till the end
Now that it's raining more than ever
Know that we still have each other
You can stand under my Umbrella
You can stand under my Umbrella"
Rihanna: Umbrella

 

"No matter what they say, now, I’m in love
I do it my own way ‘cause I’m in love
And I can’t keep that song out of my mind
Whistling that silly tune all the time"

John the Whistler: I'm in Love


A Vaskabátok vidám, de véres.

 

A Simpsons vidám és nem véres.

 

Holnap is sűrű napom lesz. Mozi mozi hátán :) Ilyen ez a moziünnep 350-360 forintos jegyekkel :)

 

Szeretném, ha a kívánságaim teljesülnének. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai