Miért is kötelező ezt kitölteni? :S

Hát. A vizsgaidőszaknak nem kicsit régen vége van. Szerencsére. Nem buktam meg semmiből, sőt, egész jól teljesítettem. Nagyon kíváncsi leszek, mennyit jelent ez pénzben kifejezve :P

 

Érzelmi válságba sodródtam. Tök rossz. Kicsit hullámzó a kedélyállapotom. Néha azt hiszem, túlestem rajta, néha úgy látom, mégsem. Ez mennyire rossz :S A gyomrom kiakadt. Szerda óta kb. semmit nem ettem. Kéne pedig. Igyekszem is.

 

"Ha te nem volnál, érzéseim csak a régmúlt érzések árnyképei volnának." Hippolito, a bukott író (Amélie csodálatos élete)

Érzéseim csak a régmúlt érzések árnyképei.

 

"Életünk elrontása elidegeníthetetlen jogunk." Amélie csodálatos élete

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai