Január 14. :)

Tegnap anyu 47 éves lett, valamint névnapja is volt :) Boldog szüli/névnapot neki még egyszer :)

Rékának meg szalagavatója volt. Ügyesen táncolt, csinos volt, jó haja lett. Különösen a keringőruhája fogott meg, nagyon-nagyon jó választás volt szerintem :) A szervezéstől annyira nem voltam elájulva, bár hozzáteszem, a mi szalagavatónkról is hallottam húzós dolgokat, amiket nem láttam, mert éppen öltöztem, valamint láttam is egy-két gyöngyszemet magam is. De azért hadd említsem meg erről a rendezvényről a kedvenc bakimat. Kétszer volt projektoros kivetítés az este folyamán. Valami értelmes ember (Tomi szerint tuti diplomás, mert egy technikusnak ilyen sosem jutna eszébe :P) azt találta ki, hogy milyen jó lenne, ha a színpad mögé vetítenék a képeket. Tök jó, tényleg. Csak mondjuk az emberek kb. fele baromira semmit nem látott az egészből :S Pl. én sem. Pedig érdekelt volna. Mondtam is Tominak, hogy úgy kellett volna bekonferálni a nagy eseményt: "Most pedig a végzősök és a B osztály vendégei számára videóvetítés, az A osztály vendégei számára zenehallgatás következik." (Kicsit átalakítottam, de ez most mindegy.) Rettenet. A végzősöknek tetszett, úgyhogy ez a lényeg :) Végig mellettem állt két liba, akik végig azon nyöszörögtek, hogy az egyik srác milyen cuki, ahogy táncol, ahogy néz, ahogy pislog, ahogy levegőt vesz, valamint csodásan szexis a feneke, és azonnal magukévá tennék őt, ha ez most nem egy szalagavató lenne. De jajj, ó, borzalom, gyűrű van az ujján!!!!!!! A gyűrű pedig mit jelenthet? Csak azt, hogy asszonya van. De legalábbis eljegyzett valakit. Ó, borzalom, ó, terror. A barátnőről később megjegyezték, amint az illető átfutott a termen, hogy szívesen fellöknék. Anyám, azt a mennyiségű és minőségű picsogást :O:O:O Nem semmi...

Ma anyut ünnepeltük :) Sok szépet kapott, és mindennek örül, csak most a bőség zavarával küzd. Van három új könyve, amik között nem tud dönteni. Mármint arról, hogy melyikkel kezdje. Tomi csinált finom joghurttortát :) Olyan jó volt vele lenni egy teljes napot :) Mióta pénteken hazajött, egészen normálisnak érzem magam megint :) Olyan jóóóó :) Pénteken itt aludt, úgyhogy jól kibeszélgettük, mitől is kattantam meg. Ettől pedig megnyugodtam. Végre :) Ha végre elmúlik a szerda (amire rohadtul kéne tanulni, áááááá), akkor végre sokat lehetünk együtt. Mehetünk kirándulni, mert régen voltunk :) És mehetünk korizni is. Hmmm :P Keddtől pedig hastáncra járok. Egyelőre kezdő csoportba, aztán meglátjuk :)

Olvastam két (vagy ha úgy vesszük, három) érdekes cikket a hétvégén. Az egyik egy pasi könyvéről szólt, aki a nőket mint puszta szexuális tárgyakat értelmezi. Gondolkodom, hogy megveszem. Érdekel a teljes elmélet, de tényleg. Hogy hogyan magyarázza meg a logikai bukfenceket, amik szerintem azért jócskán megvannak. Szerinte a nő kb. olyan, mint egy háziállat, de ő véleményem szerint nem jó gazdi. Ez a háziállat egy nyűg, amit etetni kell meg dugni (asszem ezt a kifejezést használja), hogy ne haljon ki a faj. Amellett sokan azt hiszik, szép, de ez nem így van, tulajdonképpen a férfi a saját szépségét vetíti ki rá. Hmmm.... Hogy is van ez a dolog a hübrisz vétkével? Nem az a legsúlyosabb? Amit minden esetben a legkeményebben büntetnek az istenek...

A másik cikk egy női magazin honlapján van (nem szoktam olvasni, de ma ehhez lett kedvem :D), és egy nő két férfi közötti őrlődéséről szól. Érdekes. Mármint azért, mert teljesen át tudom érezni a helyzetet. Nem mindig szokott sikerülni, hogy beleéljem magam szituációkba, de ez most megy. És kb. másfél évvel ezelőtt én is kerülhettem volna nagyon hasonló helyzetbe, de nekem naaaagy volt a mázlim :) (Szeretlek!) De miután beleélem magam a lány helyzetébe, jön a pasi levele, ami egészen megborítja a kialakult képet. Nehéz ez... Az egy nagy hibája az evolúciónak szerintem, hogy nem alakult ki az egymás fejébe belelátás, gondolatolvasás képessége. Mennyivel egyszerűbb lenne az élet :O:O

Holnap egész napos tanulás :( Sajnos muszáj. Szerdán vizsga. 46 tétel van. Nem nagy anyagból vannak az egyes tételek, de azért 46 kicsit is elég problémás megtanulni, mert az együtt azért elég nagy adag... Kedvencem eddig a Fabel, a tanmese. Olvastam most belőle többet is a vizsga örömére, és nagyon jópofa :) Az kevésbé tetszik, mikor a végén megfejti a metaforáit az író, mert elveszi azt az örömöt, hogy magamtól értelmezzem, miről beszél. Más részről viszont így 300 év múltán mégiscsak szerencsés, mert így tuti nem értelmezheti félre senki :)

Most még nyomtatok tételeket, aztán kád, aztán alszom egy nagyot. És várom a szerdát. Hogy elmúljon :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai