It's Christmas... almost

Hú, hát ebben a hónapban eddig nagyon sok minden történt velem. Például vége lett a szorgalmi időszakomnak :) Eddig minden négyes-ötös, csak egy hármast gyűjtöttem, de az is csak egy 1 kreditet érő tárgy :O Fordítás. Nem keveset szívtam vele a félév során, mégis csak egy kredit :) Jamesnél viszont ötöst kaptam, és aki Jameshez jár, tudja, mit is jelent ez :) Én mindenesetre borzasztóan örülök neki.

Véget ért a szinkrondramaturg tanfolyam. Hmmm. Mit ne mondjak... Most már tudok filmet fordítani szakszerűen. Ezt tudom felhozni, mint pozitívumot. Viszont kézzel írott oklevelet kaptunk, ami azt a sanda gyanút ébreszti fel bennem, hogy nem sok mindenre jó. Ráadásul azt írta rá, hogy "jó" eredménnyel végeztem el a tanfolyamot. Ezt nem érzem igazságosnak. Úgy indult az egész, hogy azt mondta, az elméleti vizsga és a vizsgamunka alaoján ad minősítést. Na most. Az elméleti vizsgáról később kiderítette, hogy nem is számít. Pedig másfél pontot vesztettem. Olyan harmincból. Azon kívül az oklevelet akkor adta oda, amikor még el sem olvasta a vizsgamunkát. Na szóval akkor mégis mire kaptam a minősítést? Ezen kívül erős a gyanúm, hogy arcra ment a dolog, mert a régi ismerőse, aki kedves, de annyira azért nem tud angolul, nem is sokat haladt az órákon, kiváló minősítést szerzett. Ja, a legszebb azért mégiscsak az, hogy a kiváló minősítésűeknek sem ajánlott munkát. Hát nem aranyos? Úgyhogy januárban sorra veszem a neten fellelhető szinkronstúdiókat, és csakazértis szerzek állást, pukkadjon meg. :)

Megint kezd elhatalmasodni rajtam ez a "túl sok mindent akarok egyszerre"-érzés. Pl. ma Danubiust hallgattam a késő esti nagytakarításhoz (ilyet is csak én találok ki, hogy 11-hajnali 1 nagytakarítás :D), és ott egy bácsi az agykontrollt népszerűsítette. És el fogok menni a tanfolyamára. Aztán meg az is rámjött, hogy bébiszitterkedni akarok. Egyelőre itthon, aztán esetleg nyáron Angliában is. Meglátjuk. Mindenesetre a 2. félévben valszeg bébiszitter tanfolyamra fogok járni. Aztán itt van még a hastánc, amit újra akarok kezdeni. Valamint a társastánc, amit Tomival együtt szeretnék megtanulni. Ja, szinkront is szeretnék készíteni. Meg hát ugye egyetemista is vagyok. Sok órával, két szigorlattal. Summa summarum: vagy meggebedek a tavaszi félévben, vagy bizonyos igényeimet el kell felejteni/el kell halasztani nyárig. Nehéz velem. Tudom.

Volt névnapom csodás ünnepléssel, csodás ajándékokkal :) Voltam a Szépművészetiben Van Goghon :) Az Andikkal már karácsonyoztunk is :) J Anditól nagyon aranyos kütyüt kaptam :D (Azért kütyü, mert nemtom, hogy kell hívni.) Már nagyon régen szerettem volna ilyet. Van egy gömb közepén egy hóember, és ha fejrállítod a gömböt, aztán visszafordítod, akkor esik a hó. Nagyon szép :) Vidám :) Valamint kaptam mellé csokit és egy saját gyártású zenés CD-t. A dalok többségét nem ismertem, de nagyon jókat válogattál ki, Andi :). K Anditól kaptam egy dobozt, amit ő díszített fel decoupage-zsal. Csodálatossss! Komolyan mondom, egészen meghatottak mindketten :) Köszönöm, lányok :) (K)
A nővérkéméktől kaptam egy CD-tartót. Egy gigantikus méretűt :) Tök jó, azonnal át is helyeztem bele a CD-im többségét :) Anyuéktól kaptam egy kis zenedobozt, egy kis napernyőt (papírból, keleti, csodaszép), egy könyvet érdekes történetekkel a történelemből, egy könyvet arról, hogyan küzdjük le a frusztrációt :D Ez utóbbit már olvasom. Rám is fér egy kis ezirányú képzés. Néha már úgy érzem, szétvet az ideg. Úgyhogy legfőbb ideje megtanulni, hogy vigyorogjak a képébe mindenféle frusztrációnak :P Ma alkalmazni is próbáltam az első 40 oldalon tanultakat, de a vége az lett, hogy én vagyok a bunkó. Nos igen, nem lehet minden tökéletes :D Tomitól a Van Goghra szóló jegyet kaptam csokival. Nagyon szeretlek :) Ibolya néniéktől pedig egy nagyon helyes (ráadásul nagyon meleg) karácsonyi zoknit karkötővel :)

Elveszett a vadiúj csizmámról a 4 pompomból egy. Nem valami vidám. Tényleg. Egyrészt idétlenül fest pompomilag aszimmetrikusan. Másrészt kb. 3 hetes a csizma, vagyis ez nem valami szívderítő garanciális szempontból sem. Vissza is vinném reklamálni, ha nem érezném úgy, hogy van jobb dolgom. Megnéztem, hogy volt felapplikálva a pompom, ezért aztán beszerzek valahonnan egy nagyon hasonlót, és azzal helyettesítem az elveszettet.

Kézműves ajándékot szerettem volna az egyetlenkémnek. Nem lesz. Vagy nem olyan. Vagy nem teljesen olyan. A lényeg annyi, hogy tündéri a gyártótól, hogy mellékel elkészítési utasítást, de javasolnám, hogy az utasítása alapján próbálja elkészíteni a szóban forgó Valamit, és majd azonnal látni fogja, hogy vagy bénán fogalmaz, vagy bénán gondolta el a dolgot. Grrr. De persze cseppet sem vagyok ideges. Halál komolyan. Ez amolyan plusz lett volna. De mivel végtelenül kreatív vagyok (hihi), megoldom máshogy :)

A héten három vizsgám volt, egytől paráztam nagyon. Na az négyes lett :P Pedig majdnem átraktam januárra. Sőt azt is elképzeltem, amint tanulok a pótvizsgára, mint állat. De nem kell, hurrá! Megbeszéltem magammal ugyanis, hogy a pedagógia (neveléselmélet) tételek mindegyike olyan, hogy ha elolvasom 2-3-4x az órai jegyzetet (nagyon gagyi, úgy szerváltam, mert James órájával ütközött ez az óra), plusz 1x elolvasom a TK-t (szintén nagyon gagyi), de nem nézem meg a többi kötelezőt (cirka 400 oldal), akkor logikával meg józan paraszti ésszel csak kitalálom már bármelyik tételre a választ. Na így is lett. Tegyük hozzá, azért óriási mázlim volt. Mondogattam magamban húzás közben, hogy "nagyon könnyűt akarok, nagyon könnyűt akarok", és akkor kihúztam, hogy "Az ideális iskola-család kapcsolat". Kackac :) Ebbe tudtam azért hibát tenni, azt hittem, azonnal ki is vág a néni. DE mikor kis segítség után magamtól jöttem rá a helyes megoldásra, megenyhült :) És négyest adott :) Huhh, tök jó:)

Na mivel már erősen hajnal van, lassan pirkad is (na jó, azt azért nem), elmegyek fürödni, aztán aludni. Holnap pedig szerzek Rozikaját, ajándékkísérőt meg apu ajándékának utolsó (és eléggé könnyen beszerezhető) részletét.

Még utolsó mondatomban hadd emlékezzem meg Lázár Ervinről, aki ma elhunyt :( Vagyis már tegnap. 70 éves volt. Nagyon szeret(t)em tőle a Berzsián és Didekit és a Négyszögletű Kerek Erdőt. Nyugodjon békében :(

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai