R.I.P. Csenge :(

Tegnap reggelre Csenge elpusztult :( Pedig én komolyan azt hittem, hogy
túléli. De nem. Anyuék már lebontották a ketrecét, tök fura így az
erkély. Vettek őszi rózsát, ráírták a kedvenc gurigájára a nevét,
miután bevonták papírral, aztán elföldeltük szegényt a kerítés mellé és
anyu elültette fölé a virágot. Szegény kis mókus :(

Tegnap délután voltam vendégségben Pátyon, de azt hiszem, furcsa volt.
Hmmm. Ma is mentem volna vendégségbe, de későn tudtunk volna menni,
úgyhogy hazajöttem inkább. Ez a vendégség is furcsa volt, talán nem is
baj, hogy kihagytam.

Azt hiszem, elpusztult egy Ricsi nevű kutyus, akivel egy darabig
sokszor találkoztunk, és én nagyon megszerettem. Rákos volt szegény :(
(Ha tényleg jól értelmezem az erre utaló jeleket...) R.I.P. Ricsi :(

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai