Dupla blog

Június 26.
Ma nem bírtam felkelni, ami teljesen frusztráló, mert
takarítani akartam. Mondjuk takarítottam így is, csak nem annyit, amennyit
akartam. Pedig már állatira unom ám. Halálosan utálom már ezt a meleget. Nem
lehetne valami átmenetet találni a 15 meg a 35 fok között? Úúúúgy szeretném....
Mondjuk 25 fok. Na? Az jó?

Most az előbb néztem meccset. Eddig azt hittem, hogy utálom a focit, de végülis
egészen jó.... Ez viszont nem tetszett. Több, mint 120 percen át tartott. És
ezalatt nem történt semmi. De legalább láttam tizenegyeseket. Ja, a végén még
nem is az nyert, akit én szerettem volna. Becsületes németesként a svájciakkal
sszolidarítottam, de nem sokra mentek velem :( Rettenetesen unalmas volt.
Komolyan....

A jófej Dr. James volt tüntetni Bush ellen. Írt köremilt, amiből ez kiderül.
Szerintem poénos. Egy igazi amerikai. Itt van Magyarországon, és ha jön ide az
elnöke, megy tüntetni ellene. Nem mintha zavarna vagy ilyesmi, csak ettől
vigyorgok. Olyan komikus.

Szerettem volna infókat a Velencei-tóról, különös tekintettel arra a
vízisíszerű izére, aminek tavaly óta elfelejtettem a nevét, de pont nem
futottunk össze. Na sebaj. Pedig érdekelne, mennyibe kerül. Meg egyáltalán
van-e idén is. Tavaly volt először, ha jól emlékszem, és mondták, hogy lesz
most is.

Most megyek fürödni, aztán feküdni, aztán korán kelni. That's all, folks.



(Tulképp az adott napon írtam, és amikor a "Publish Entry" gombra kattintottam, meghalt a net, és nem is tudtam megjavítani :))




Június 29.
Tegnap vittük a kutyust orvoshoz, mert olyan bűz áradt a szájából, hogy
már alig lehetett megmaradni mellette. Az orvos elég érdekes ember,
soha egyetlen mosolyt nem látni az arcán, Tacsinak szólítja Lizát, aki
nem tacsi ("Jól van, Tacsi; Gyere, Tacsi...), meg szerintem a legutóbbi
bizniszüknél levágott hiszti óta kicsit tart is tőle. Na nem fél, csak
hülyének nézi. Szerintem. Mert szegény nem annyira rajongott a
körömvágásért :D:D Szóval elaltatta a kutyát. Illetve próbálkozott.
Mondta, hogy szuri, 10-15 perc, csucsuka, fogkőeltávolítás a terv. Az
első szuri után kb. 8 perccel kijött a váróba, és beleállított még egy
szurit. Ettől szegény kutya elkezdett kókadozni, szép lassan
összezuhant. Ekkor bevitte az orvos, és akkor Liza még egy szurit
kapott. Aztán kihozta. Akkor teljesen elájult a kutya, erre megint
bevitte, minket kiküldött. Hmmm. Lecsiszolgatta a fogát, szurival
ébresztette, egy vagon gyógyszert kapott (jó, nem, csak kettőt, de
azért egy vagon pénzt elkért). Liza nagyon nehezen tért magához ezek
után :( Este fél 8-tól reggelig nem bírt megmozdulni, viszont
elszopogatott kb. 1,5 liter tejet :D Elég rossz volt ilyen összezuhanva
látni :( Kicsit azért féltünk, hogy reggel már nem ébred fel. Az
orvostól saját lábán jött el, az első lépéseknél még szédelgett,
elesett a saját lábában meg ilyenek. Aztán szépen belejött. Itthon meg
elhasalt kb. a 2. lépcsőfokon (összesen 33 van). Ilyen máskor is
előfordul, de akkor felugrik és megy tovább. És csúnyán néz, ha
kiröhögöd. De most... most úgy maradt. A lépcsőn hasalva. Tomi ölben
hozta fel. Bement anyuhoz szegény kuty, ott elesett, és aztán tegnap
többet már nem állt fel. De reggelre tök jól lett :) Fut, játszik,
vigyorog, ami kell ahhoz, hogy Liza legyen :) Sőt, este már enni is
kért :) Az orvos azt mondja, hogy ki kell majd húzni két fogát. Ehhez
mélyebb altatás kell majd. Hmmmm. Inkább megkérdezünk még egy-két
állatorvost, ők mit mondanak a két érintett fogacskára.


Vettünk szép papírdobozkákat, amikbe belepakolom
azokat a holmikat, amiket hajlandó vagyok a padlásra költöztetni. Megy
a szobám takarítása ezerrel :) Sőt, új polcot is kapok. Úgy tűnik :)
Nagyon praktikus lesz sok-sok hellyel :) De ha nem lesz, akkor is kapok
3 új polcot, ez tuti. Nagy szükség van rá, már könyvkupacok hevernek a
szobámban a földön különféle izgalmas helyeken, annyira nem férek el.


Ma még esetleg rendet teszek itt, de az sem biztos. Még gondolkozom, mi legyen :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai