Fáradt vagyok

Valamikor a múlt héten akartam blogot írni. Egészen sok szöveg
kerekedett már, mikor megpróbáltam elküldeni. És nem sikerült. Mostanra
persze elfelejtettem, mi mondanivalóm volt, de sebaj, van másik :D

Hétfőn volt német írásbeli alapvizsgám. Nagyon jó volt. Eddig biztosra
vettem, hogy a Hörverstehen nem lesz meg, mert időnként marhára nem
értettem, mit mond a beszélő a magnón. Végül 71% lett :D Összességében
hármas. Ez jó. Nem annyira, mintha mondjuk négyes lenne, de nem buktam
meg és ez a fontos. Miután egy éven keresztül paráztatott az összes
tanár meg a felsősök többsége, hogy mennyire halomra bukunk majd. Jó, a
szóbelin még megbukhatok, de azért nem szeretnék :) Az írásbelivel
kapcsolatban csak annyit, hogy egészen megdöbbentem, mikor az egyik
nyelvtanos tanár odament a diákjaihoz és megosztott velük néhány
megoldást. Először még nem annyira zavart, csak kiestem a szememen,
mert ugye ilyen nincs. De van. Később éreztem, hogy mindjárt dühös
leszek. Mikor odaállt mellém az én szemináriumvezetőm, egészen
megrémültem, hogy most segíteni fog, de szerencsére nem tette. Nézett
egy kicsit, aztán elment. De az a másik.... Grrrrr.....


Ha most meglesz ez az alapvizsga, óriási 2 napos pihenőt fogok
beiktatni. Ha nem sikerül, akkor is, de ez most mindegy. Utána még 4
vizsga :( Ebből a szociálpszichológia jó lesz, mert azt szeretem. A
kognitív nyelvészet szigorlat (milyen hülye neve van..) nem lesz olyan
vicces, mert aggódom, hogy két féléves anyagból vajh mit kérdez majd a
tanár. Inkább kérdezzen előző félévet, azt jobban felfogtam. A német
irodalmat utálom. Sajnos ez van. A szépirodalom olvasása jó, bár
mondjuk a Niebelung-ének olyan béna, hogy pffff. Ezen kívül van még egy
fonetika, amit szeretek, de a tanárral kapcsolatban rossz előérzetem
van :(

Vasárnap voltunk 10 hónsposak Tomival :) Megnéztük ennek örömére a Da
Vinci-kódot. Nos. Csak Audrey Tatou kedvéért nem érdemes. Szerintem...
A kódfejtős része jó, de van benne egy-két olyan csavar, ami szerintem
halál logikátlan, ezért jól felidegesített. Meg a végén a szappanoperai
fordulat a "jaj, megtaláltalak, kisunokám" szöveggel sem kellene bele.
De ettől még jó a film :) Lehet, hogy megnézem még egyszer. Hátha nem
is olyan logikátlan, ha külön arra a néhány jelenetre koncentrálok.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai