Facebook üzenet

Sikerült-e szétválogatnom az ő cuccát a sajátomtól. Sikerült. Az jó, mert akkor el kellene küldeni neki a cuccait. Bocs, most nem fog menni, holnap költözöm Bécsbe, annyi dolgom van, hogy azt sem tudom, hova kapjak, meg aztán mivel küldjem, hogyan, ki szervezi meg. Hát, akkor ne haragudjak, de azért lehetett sejteni, hogy előbb-utóbb kelleni fognak a cuccai. Hogyne. Még Máltán, az utazásom előtti héten megkérdeztem, mikor és hogyan jussanak el hozzá a cuccai, valamint múlt héten írtam, hogy ezen a héten költözöm. Hát, jó, de neki hiányozni fognak a nadrágjai meg az ingek.

Persze, lehetett sejteni, hogy előbb-utóbb kelleni fognak, de nehogy már én szervezzem meg a cuccok kiszállítását :O És persze, vigyázzállásban várom, mikor méltóztatik kérni a holmiját, mert nincs is más dolgom, amivel foglalkozzam, hát még saját életem.

Megírtam, nézzen utána, milyen lehetőségek vannak, válassza ki, melyik érdekli, mennyit hajlandó költeni a szállításra, ezt közölje velem, aztán írok, amikor jövök haza, és arra a dátumra szervezze meg a cuccai elvitelét.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai