Nem biztos, hogy ez a jó kifejezés, mert mintha csak én lennék süket. A könyvelőnél és az APEH* ügyfélszolgálatán is ugyanazt élem át. Az adóbevallásban egy csomó mindent nem értek**, de úgy érzem, nem vagyok reménytelenül sötét, ezért ha valaki elmagyarázná ezeket a homályos pontokat, akkor felfognám, miről van szó, ezért kérdéseket teszek fel a szakértőnek, nevezetesen a könyvelőnek meg az ügyintézőnek. Ők mindent értenek, csak a kérdésemet nem értik meg elsőre, mert annyira furát kérdezek az ő szemszögükből nézve. Másodszorra-harmadszorra megértik, mit akarok, és válaszolnak is. A választ viszont nem értem, mert tele van azokkal a kifejezésekkel, amiket már az űrlapon sem értettem. Ezt jelzem is, mire megismétlik a választ, most kicsit más szakkifejezésekkel. Aztán megint. A könyvelő a harmadik ismétlés után zavartan mosolyog, az ügyintézőnek fokozatosan torzul az arca, és emelkedik a hangja, neki meg is mondom, hogy nagyon sajnálom, de én ehhez nem értek, és csak azért kérem a se