Első nap az iskolában
Ami szuper, hogy a csoport tagjai csupa szimpatikus, kedvesnek és jófejnek tűnő emberek. A csoportnak majdnem a fele magyarokból áll, a többiek anyanyelviek, ki skót, ki angol, ki amerikai. Az oktatók hárman vannak, ketten szimpatikusak, a harmadik nem annyira. A nap elején ismerkedés volt, aztán megtekintettünk egy 150 perces órát, közben jegyzetelni kellett. Ez a rész tök jó volt, mert mindig érdekes más óráját megnézni, összehasonlítani a módszereit a sajátjaimmal, megállapítani, hogy hú, ez a jó ötlet, ezt használni fogom, vagy azt, hogy ezt én szerintem jobban csinálom. Nekem fura volt, hogy egyszer sem hangzott el a kérdés a diákok felé, készen vannak-e adott feladattal, így sokan többször nem jutottak el a végére, miközben nem kellett volna már sok ahhoz, hogy a végére érjenek. Én magamról tudom, hogy az ilyen nagyon frusztrál, főleg akkor, ha meg tudom csinálni a feladatot, mert van hozzá elég tudásom meg képességem. Az is fura volt, hogy amikor egy olyan szót, ami ugyanolyan