Ez rögvest ki fog derülni, attól tartok. Rosszabb esetben még akár gonosz boszorkány is lehetek. Ezt nem könnyű nekem felvállalni, miután köztudottan kudarckerülő és problémaorientált vagyok, pedig nagyon dolgozom ezen tulajdonságaim megváltoztatásán. Bizonyos esetekben sikerül is úgy tennem, mintha siker- és célorientált lennék, de aztán mindig adódik egy újabb kihívás, aminél már nem tudom ezt a formámat hozni. Ez is egy ilyen kihívás. Nagyjából három-négy órája tépelődöm rajta, pedig csak egy nyomorult emil. Tudom, hogy igazam van, de azt is tudom, milyen a diák, mert én is voltam/vagyok diák, és volt sok osztálytársam is, van sok csoporttársam is, és pontosan értem, miért van az, ami. A gond ott van, hogy a diák nem érti, miért nem jó az, ami van. Egyébként valószínűleg sosem fogom már megérteni, miért hiszi azt mindenki, akár diák, akár nem, hogy a tanár nem csinál semmit egész álló nap, csak a tökeit vakargatja (ha nő, akkor mondjuk a seggét), de ezt tapasztalom. Mintha semmi ten