Ízelítő
Nektek valamiért sosem mesélek érdekes eseteket az irodából. Nem tudom, ez miért van, de most változtatunk ezen. Ügyfél: "Még mindig nem utalták vissza a pénzemet. Utalják vissza!" Ezt egy olyan e-mailre válaszul, amiben elmondtuk neki szeptember 30-án (!), hogy nem mondta le az automatikus előfizetés-meghosszabbítást, ezért az előfizetése meghosszabbodott, és nem fogjuk visszaadni a pénzt, mert több helyen is szerepeltek az előfizetése feltételei, pl. a vásárlás után kapott e-mailben, tehát sajnáljuk. Ez az e-mail ott volt az ő válasza alatt közvetlenül, nem törölte ki, amikor megnyomta a válasz gombot. Én: "Szívesen bemásolom önnek szeptember 30-i levelünket, amelyre ma válaszolt." Ügyfél: "Azt a levelet már olvastam. Nézzék meg még egyszer az esetemet!" Fú, de ideges lettem... Mit nézegessek az esetén? Hátha azóta visszamenőlegesen megváltozott az ÁSZF? Vagy ha elégszer ír, meggondoljuk magunkat?