Ügyfélszolgálat
Az a problémám, hogy rendeltem valamit, de fizetésnél behúzta az oldal a címemet PayPalről, és hát nekem jobb lenne, ha inkább Bécsben találna meg a holmi, és nem Pesten. Megpróbáltam átírni a címet, ment is, csak az országot nem lehet átállítani. Legördülő menü lenne, de nem gördül le, belekattintani sem lehet. Írtam üzenetet az ügyfélszolgálatnak, hogy ez a gondom, mindent át tudtam írni, utcanevet, irányítószámot, stb., de az országok legördülő menüje nem kattintható, így nem tudom beállítani Ausztriát, meg lehet-e oldani valahogy ezt a problémát. Válasz: "Lépjen be az oldalra, kattintson a 'Profilom' gombra, kattintson a 'Szállítási cím megváltoztatása' menüpontra, majd írja át a címet! Ha problémába ütközne, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal!" Én meg így nézek, hogy wtf. Gondolom, template-ekkel dolgoznak, aztán nem sikerült különösebben nagy figyelmet fordítani a levelemre, és megkaptam a cím szerint (Changing my address) nekem való templ