CCC

Egy csomó dolgom van, pakolok, mint a güzü, reális esélyét látom annak, hogy nem fogok beférni egy óriási bőröndbe, egy hátizsákba meg egy nagy oldaltáskába, szóval közben azon is agyalok, mit hagyjak itthon azzal, hogy majd legközelebb kiviszem. Szóval van itt minden. De ezt muszáj elmesélnem most rögtön.

Nem tudom, jártatok-e már a Corvinban a CCC-ben, hát, tanulságos. A cipőboltokat általában úgy rendezik be, hogy a polcok szélén kint van a különböző modellekből fél-fél pár, és adott cipő mögött áll egymásra pakolva annak a cipőnek a méretválasztéka. Na, ez a CCC-ben máshogy van. A polcok szélén kint van a különböző modellekből fél-fél pár, majd mögéjük - elnézést a kifejezésért, nem találtam kifejezőbbet - bebaszva egy csomó doboz, amelyeknek az elején van egy igazolványkép méretű fotó a tartalmazott cipőről, és akkor gyí, böngésszél. Egy hosszú polcsoron az sem segít, kb. hová volt kitéve az áhított cipő, a polc túlsó végén is lehet a doboza. Még csak méret szerint sincs rendezve a készlet, mert értitek, akkor úgy lennék vele, hogy oké, ugorjunk neki ennek a 40-60 38-as cipőnek, hátha közte lesz az is, amit meg akarok venni.

Találtam egy szépséges félcipőt, amit el akartam volna hozni, kb. tíz percig keresgéltem, hátha van belőle 38-as méret, közben egyre frusztráltabb lettem, mert fel nem foghatom, miért kell ilyen idiótán berendezni egy üzletet. Végül már tökre elegem volt, odavittem a cipőt a pénztároshoz, megkérdeztem, van-e belőle 38-as (amúgy a 37-es és 36-os fél pár modellek másik párját sem találtam meg), mondta, van, de ha nem találom, hátul van két kolléga, segítenek. Hát, kollégát azt nem találtam, úgyhogy még böngésztem egy kicsit, nyilván tökre sikertelenül, aztán végre előkerült egy dolgozó, akire gyorsan le is csaptam. Ő is elvolt legalább tíz percig, aztán feladta. Nem csodálom. Nem értem őket, tényleg. Saját magukat szívatják ezzel. Ha normálisan be lenne rendezve a bolt, és a cipő mögött ott lennének a saját dobozai, akkor vettem volna tőlük cipőt. Így nem. Volt még, ami tetszett, de ezek után azt már el sem kezdtem keresgélni, mert nincs arra időm, hogy eltöltsek náluk egy fél napot.

Ezt a hülyeséget, de most komolyan :O

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai