Néhány ok, amiért nem gimnáziumból megyek majd nyugdíjba
A számomra nem túl értelmesnek tűnő kötelező programok, pl. osztályozó értekezlet, ahol az ofők felolvassák a magatartás és szorgalom jegyeket összesen mintegy 7-8 órában, vagy pl. a félév pedagógiai zárása, ahol 2-3 órában statisztikákat hallgatunk. Nekem, mint nem rég érettségizettnek azért is fájdalmasak ezek a programok, mert a gyerekek ilyenkor 11-kor, legkésőbb 12-kor hazamennek, és nyernek egy szabad délutánt, míg én nyerek egy hosszúra nyúló, unalmas délutánt. Másik ok a rosszindulatú gyerekek. Azt hiszem, tudom kezelni a helyzetet, miszerint az egyik osztály kifejezetten utazik rám érzésem szerint. Beszüntettem a mosolygást és a kedveskedést. Tárgyilagosak maradunk, a feladatra koncentrálunk, nincsenek aranyos pluszfeladatok (ha esetleg olvasná valaki a tantestületből, bár nem fogja soha: nem, nincs warmer, viszont nincsenek a NEF aranyos kis pluszfeladatai sem). Ha ez nekik így jó, akkor ez marad a módszer, ha meg nem jó, akkor megtanulnak viselkedni. De hogy rajtam nem fogna